(V) Andreea 0762110284 - outcall

ptolomeu41

Buna seara,

Fiind in delegatie in Bucuresti am rasfoit AT-ul, am gasit urmatorul anunt:

"VIN la tine sau la hotel, Andreea, blonda pasionala si dornica de sex, invita-ma la tine in dormitor si vom petrece clipe fierbinti, sex total, masaj, satisfactie garantata, poza reala, Suna-ma, pupici peste tot" - sunat pretul 150 + 50 taxi.

0762110284 0762.110.284"

Anunt real, am facut comand si in cca 40 de minute s-a prezentat la hotel.

Inaltimea 1,70 , 55 Kg ( din spusele ei), par vopsit ca in pozele de pe AT.

Desfasurare ostilitati un oral fara DT nu face finalizare orala, dupa care am pus prezervativul si am trecut la urmatorul nivel anal combinat cu normal toate pozitiile.Din cauza ca de la o anumita varsta randamentul scade a doua finalizare am schimbat-o pe un masaj.

Note: 5 - oral, normal 9, anal 10, masaj 9 . FK nu am incercat din principiu trebuie sa ma intalnesc de mai multe ori cu aceiasi persoana, ai ce vorbi cu dra. Calitate /pret a fost bine .

Cu stima,

Ptolomeu 41

O seara placuta in continuare,

• 3 weeks later...

She came to me as well a few days ago. On the phone probably answers somebody else. The voice was that of a young girl, very cozy, pleasant. I asked her about her age, she said 25, I asked for a confirmation because I read she was 40, she denied it vehemently and firmly. I asked confirmation about the picture she said indeed it is hers and recent. I asked if she accepts FK she said "yes", with the tongue and everything, "yes". Since I was feeling lonely and nobody else on my list reply, I decided to ask her to come.

To me at least, a complete negative experience. She is 40, she has nothing to do with the picture on the announcement. She is lying about her kilos too, she has a belly alright, she is "heavy" at the lower side having a big ass (I like slim women) and "pillows" around the waist. She does not get implicated, she stays like an inflatable dolly.

We started with an oral, very poorly executed, about 3. No FK despite assurances. We turned to normal, she did not accept to come on top. She must be badly damaged down below, she is in constant pain. Again no more than 3. I was so turned off that I started turning soft. We ended with anal, I needed to inst as initially she said she was not prepared. Due to my softness I found it hard to enter and I did not enjoy it that much. But this was due to me. She is tight, feels soft inside and she does not feel pain. But again no involvement. I would give her 7.

All in all, good only for anal and again for people who enjoy fucking even if the partner is "absent". I much appreciate involvement, kissing and hugging, an active partner so I will not ask her again even for no money. To me she is a good inflatable doily, and she lies a lot.

• 1 year later...

Am luat si eu subiectul intr-o seara acum vreo 8-9 luni.

1. la telefon mi-a spus ca vine in 20 min, a venit dupa 3 ore !

2. aspect fizic : ok, corp frumos, sani mici, tatuaje.

3. servicii, oral,normal, anal. fara Cim.

4. vorbeste mult, este lesbiana si bisexuala, isi intretine iubita.

5. prestatie: oral 8, anal 8, normal 8 (opt pe linie).

ne-am vazut de 3 ori, ultimele doua a fost destul de ok, a venit la timp, a stat de fiecare data mai mult de o ora cat cotizasem. Raport calitate pret (desi nu-mi aduc aminte cat a fost halatul) destul de bun. Recomand pentru descarcare .