Jump to content

blonda (si bruneta) pta berceni 0762431649


cezar
 Share

Recommended Posts

anunt din at:

[/size]

ANA ANDREEA RALUCA sani mari, fund bombat oferim sex total, oral neprotejat cu finalizare unde vrei pe corp pe sani in gura si alte fantezii, zona Berceni, vizavi de Spitalul 9, 100 roni ora 23 Dec 01:10

0762431879 ( 0762.431.879 )/ 0762431649 ( 0762.431.649 )

locatie: bloc curat plan 2, 3 langa spitalul 9, din sos berceni. apartament curat cu mai multe camere si 2 bai, mobilat ok, eu am intrat dupa la baia mica, fara nici un gel, sapun, sampon (sau in cealalta baie sau vii de acasa cu ele...). pat dublu, cerceafuri refolosibile, aer conditionat pe prea cald...nota 8-9

fata: mi-a raspuns blonda, cand am ajuns bruneta nu era disponibila, n-am putut-o vedea. blonda 25 - 28 ani (declara 22), 172-173, 65kg, cu tate mari dar f lasate, cu burtica, dar nu f deranjanta, cu un fund aproape de poze (care nu sunt relevante, nu stiu daca sunt reale, ar putea fi, fara tate lasate si burtica...), fata comuna, nota 7

treaba: 100/h, 2 finalizari, o+n, o si neprotejat, mie nu mi-a inspirat prea multa incredere incat am suportat cauciuce...

la oral, tehnica slaba, vrea sa foloseasca mana, dar la cerere renunta, o singura viteza, fara deep, fara oo, fara nimic altceva decat vino-ncoa cu viteza constanta...nota 5... la normal, nu e prea larga, accepta pozitii (pe la spate, ea sus, misionar, la marginea patului), dar nu se implica nu da contre decat pe la spate, dar ceva ciudat, asimetric si anapoda...ca atare dupa ceva timp am revenit la oralul cu caciula si am lasat-o sa se chinuie vreo 20-25 minute, pana se termina ora si gandindu-ma la niste zane am terminat, uitandu-ma in oglinda din dulapul de langa pat, buna dara care arata trist, realitatea...normal 6

anal cica face doar bruneta...

eu unul nu mai revin decat eventual pt pret si ca sa compostez bruneta la rozeta...

scue, nu pot da jos pozele...aajutor

Link to comment
Share on other sites