Ungaria, Viena

Guest ddc_forum

Guest ddc_forum

in cauza jobului, ani de zile am beneficiat de placeri carnale prin tara vecina si prietena. :roll:

Si acum plang dupa vremurile acelea: fete/ femei frumoase, de toate felurile, la preturi corecte.

Si acum e o destinatie de luat in seama. Cataloage gasiti la:

- http://callgirl.uw.hu/ - cele ce vorbesc alte limbi specifica

- http://www.beszamolok.hu/ - exista varianta in engleza, necesita inregistrare

- http://www.szegediboszorkanyok.hu/ - pentru cei ce nu se duc pana in Budapesta, gasesc aici oferte excelente la Szeged. Preturile sunt mai mici decat in capitala.

Succes!

Guest ddc_forum

Pentru Budapesta exista un AT de 10 ori mai bun: redzone.hu! Are de toate, e in engleza si fetele isi posteaza pe anunt limba(limbile) in care vorbesc.

• 1 month later...
Guest ddc_forum

Oameni buni in cateva zile o sa am drum in Budapesta si Viena cu un prieten. Avem la dispozitie 2-3 zile si vrem sa testam marfa. Spuneti-mi va rog daca avetii locatii testate in ambele orase daca stiti cum stau cu preturile etc. Sfaturi etc.

Guest ddc_forum

Daca ajungi in Viena nu ai voie sa ratezi unul dintre cele mai mari pufuri din Europa, Golden Time, au pagina de net www.goldentime.at. De fapt e un Sauna-Club. Intrarea costa 80 de euro iar mai apoi platesti 60 de euro/numar. Ideea e ca e plin de gagici dezbracate care se plimba pe acolo gata sa se bage la pat cu tine. In cei 80 de euro ai inclusa mancare, poti sa faci sauna, sa te relaxezi, sa faci cam ce vrei tu acolo. Eu zic ca n-ai voie sa ratezi ocazia.

Guest ddc_forum

N-am ajuns inca dar am citit tot felul de detalii pe un forum din Austria. Oricum o sa merg shi eu la primul drum prin Viena. Din cate am inteles programul e de dimineata pana noaptea tarziu, dar e bine sa mergi mai pe dupamasa fiindca dimineatza nu e prea multa miscare si sunt putine fete. Important e de stiut ca trebuie sa discuti dinainte clar shi fara rushine cu fetele exact ce fac si ce nu, sa clarifici daca oralu e protejat sau nu (asta depinde de fata), tre sa stii ca finalizarea orala sau pe fatza se plateste extra (alti 60 de euro din cate tin minte). In rest cred ca o sa te descurci mai ales ca sunt o gramada de romance pe acolo si multe din ele sunt chiar destul de apreciate. Daca te porti frumos cu ele o sa-ti raspunda cu aceeasi moneda. Nu e absolut nici o problema daca stai de vorba cu o fata shi nu mergi dupa aceea cu ea in camera, n-o sa se supere pe tine, e chiar recomandat sa le eviti pe cele care vor sa treaca direct la camera. Oricum genul asta de club, FKK la ei, e destul de raspandit mai ales in Germania. Daca ajungi pe acolo exista locatii de genul in cam toate orasele. In Viena mai e unu, se numeste FKK Funpalast, e mai recent deschis shi arata mai bine dar din cate am inteles e mai slab populat.

Despre Budapesta tot de pe forumurile internationale stiu ca sunt multe tzepe iar daca vrei ceva calumea tre sa platesti scump. Deci dupa parerea mea nu merita.

Bafta si neaparat sa ne povestesti cum a fost daca treci prin Viena.

Guest ddc_forum

For starters :

http://www.kontaktbazar.at/index1.htm

http://www.sexmagazin.at/webmaster.php?kat_table=kat&hk_id=40&land=KARTE

Citeva recenzii GT, decupate cu grija din clasicul indrumar http://www.internationalsexguide.com :

Golden Time in Vienna

I visited GT in Vienna first time. This is a newbie\'s report.

I arrived at GT around 8 PM and stayed until 1 AM. When I entered the building I spotted about 20 ladies. They appeared to be from EE. with one black lady. The F/M ratio was about 1:1 early in the evening. More customers came in later and became about 1:3 by the time I left.

GT is a standard FKK affair. Entrance fee is 80 Euro, with 60 Euro for 30 min session. A very nice, clean facility with outdoor swimming pool. The pictures in the web site are current. You can get very good idea of the line-ups from the pictures.

I spotted Anna from Romania. Blonde hair and pettie body. Her service included No Kissing and cbj. Rather weak compare to German FKK standard. I would rate her 8/9/6/8 (face/body/service/attitude).

The next session was with Veronika from Bulgaria. Dark hair/dark eyes/pettie body. Her service included No Kissing and bbbj. 8/9/7/8.

The next session was with Carolina from Slovakia. Blonde with more round figure. No Kissing and cbj. 8/7/6/8.

The last session was with Natalie from Bulgaria. Dark hair/dark eyes/incredible body. No Kissing and bbbj. 9/10/7/8.

Overall, it was a fine experience. Compare to the better FKKs in Germany, however, it was less cost/benefit ratio. It seems No Kissing is the standard here. I wonder if fellow hobbists are getting similar experience at GT.

Golden Time-October 2008 report

First time to FKK. Went to Golden Time in Vienna. Got there by public transport (U3 line) and 10 minute walk on Sunday around 1 pm. Entrance fee 80 Euros. Silvia at reception very helpful to show me how the place runs. There were only 2 other customers and about 10 girls, mostly clustered in groups. The Romanians were all in one group (4 of them). I spotted lone Slovakian girl, Zylvia, so I chatted with her. Her English wasn\'t that great so I used my rudimentary German with no problem. Turns out she is a seamstress in Bratislava during the week and moonlight at Goldentime on weekend. She said she was 24 years old, and consistent with appearance. Since this was my first trip to a FKK, I wanted to relax and go relatively slow. In short, I had one session with Zylvia for an hour (starting with mutual massage), CBJ, and sex. No DFK. Her CBJ, however was excellent. (rate was 120/hr). Took a lunch break, caught a nap by the poolside, and returned for second session with Zylvia around. Being a second session, we did same thing but now with extensive DATY (which she enjoyed) and a very thorough and out-to-please CBJ. I came relatively early (45 minutes into session) so we just lay there and relaxed. Overall, I had a great experience with a blond, significantly above average looking Slovakian girl. (I have no way to compare to the wide standards of FKK girls due to limited experience). I would return anytime--thought it was worth my money. Agree that Anna from Romania was my second choice. Petite, pretty (but not beautiful), but I was pretty exhausted so I decided to pass her up this time. For a first timer, this FKK experience was positive. Clean, comfortable and non-pushy environment.

Goldentime and Donau Dolls part I

On a recent visit to Vienna, I visited Goldentime twice and Donau Dolls once. The experience at both clubs did not meet the standard that I experienced at the German clubs that I have visited last year, Samya (Cologne) and Artemis (Berlin). But I would say that, if you happen to find yourself in Vienna, then a visit to Goldentime is worth it and a stop at Donau Dolls might be worth it.

The public facilities at Goldentime are nice but the private rooms are rather spartan, not as nice as those I saw at Samya and Artemis in Germany. There also seemed to be fewer private rooms than at those clubs, which provides a convenient excuse for the girls to rush your session a little since "others are waiting. "

The first girl that I met at Goldentime was Miriam, a shapely, pretty girl from Slovakia who spoke fairly good English. Since the weather was warm, we used one of the outdoor rooms which was kind of fun. I would describe the outdoor rooms as "semi-private" since they are only enclosed only by curtains. My session with Miriam lasted only about 20 minutes but I was satisfied with her service--BBBJ, sex in a few positions and she let me cum on her nice tits at no extra charge.

The second girl that I met at Goldentime was a tall Hungarian girl with nice big natural tits. Her name was some variation of Carol but I can\'t remember exactly how she pronounced it. She wasn\'t as friendly as Miriam, perhaps because her English wasn\'t nearly as good. So I didn\'t really connect with her but I still enjoyed the sex. As with Miriam, she shorted me on the time and wrapped up the session as soon as I had left my calling card on her tits.

The overall quality of the girls was good but there weren\'t as many desirable girls as I saw at Samya and Artemis. Still, I had no problem identifying several that I really liked. I didn\'t meet any Austrian or German girls--all of them seemd to be from Eastern Europe. That\'s a difference from Germany, where you will meet some German girls and they are some of the best.

The facilities were pretty standard--locker room, showers, bar, kino, lots of lounge chairs and sitting areas, small outdoor pool and bar. The private rooms were a disappointment--they reminded me of rooms that you would find in an Asian massage parlor.

So even though the experience wasn\'t fantastic compared to what I experienced in Germany, it was still good and a reasonable value compared to anything in the US.

Goldentime and Donau Dolls part II

On my second night in Vienna, I decided to visit Donaudolls. I took the U6 UBahn line to the Neue Donau station and walked from there. It wasn\'t that hard to find, but I was glad that I had printed out a detailed Google map before setting off on the walk.

I entered the club, paid my entry fee (70 euros, 10 less than Goldentime) and headed for the locker room. The facilities were nice, but the club is not as big and not as nice as Goldentime. The night that I was there turned out to be an extremely slow night. There were only five girls present when I entered and 3 or 4 customers. That was a bad sign, but I had committed to a visit, so I resolved to try to make the best of it.

The quality of the girls was not bad, but they all seemed bored and disappointed by the lack of customers. I spoke to a friendly Romanian girl, but remembering what I had read about Romanian girls, I decided not to make my move with her. A sexy looking, dark-skinned girl who said she was Slovakian (I can\'t remember her name) flirted with me, but I gave her the brush off at first. I was more intrigued by a couple other less aggressive girls, but it turned out they didn\'t speak English. I finally gave in to the Slovakian girl, but once she got me in a private room, she turned out to be a big disappointment. She was way too pro and mercenary. It was clear that she wanted to get me off as quickly as possible and collect her cash. Our session probably lasted only 15 minutes and she left me feeling cheated. Later, I watched her get f*cked by an Asian guy in the kino.

As I was waiting around contemplating whether I should just leave or try another girl, 3 of 5 five girls left because business was so slow. At that point, I decided that it was time for me to go too. There were only 2 girls left--the one who had I had and another girl whose time was almost completely monopolized by a guy who had been there all evening. Strangely, the best looking girl that I saw there was the cleaning girl. She had a very pretty face, long black hair, a great body and a nice smile. I couldn\'t take my eyes of her as she went around cleaning the floors and tidying up. I finally asked the manager if she was available for sex. She said no, she\'s just the cleaning girl. It was very strange to see such an attractive girl doing that job.

It may not be fair to judge this place based on my one experience on a very slow night. Someone else has reported that the club is now under new ownership. The place has potential, but I would say that Goldentime is a much better and safer choice at this time. Luckily, I had one more night in Vienna, and I resolved to return to Goldentime for my last night.

Goldentime and Donau Dolls part III

It was my last night in Vienna and based on my good experience two nights earlier, I returned to Goldentime. By the way, I took public transportation to get there, the S7 S-Bahn train to the Geiselberstrasse stop. From there it\'s less than 1 KM on foot to the address of the club, Karl-Gunsam-gasse 1. You walk down the steps from the S-Bahn station where you will see 4 or 5 roads converging below the station. As you can see from a Google map, you walk up Brehmstrasse through a residential area on your left and an industrial area on your right. Brehmstrasse is to your right as you descend the stairs from the station. Both nights I took a taxi back to my hotel in the center of the city, which cost about 18 euros with tip.

My first encounter of my second night was with "Alice" (huh? ), AKA Christina, a tall attractive blonde from Romania. Yes, Romania. Despite all the bad things that I\'ve read and heard about Romanian girls, Christina charmed me into a session with her. Part of the reason was that she spoke good English and she really was very charming and seductive as we sat and chatted on a couch. I convinced myself that she was the exception to the rule about Romanian girls.

As with Myriam from two nights before we used one of the outdoor rooms that are protected only by curtains. Once we got to the room Christina revealed her true nature, I. E, the typically mercenary Romanian girl that you read about. She was mechanical, impersonal and rushed. She gave me a perfunctory BBBJ and we proceeded straight to sex. I could tell that she was not going to give me good service, so I gave her a good hard pounding in doggie position. At least she didn\'t complain. But her demeanor cut my desire and I asked her if I could finish off with a cumshot on her tits. She asked for 60 euros extra. Yeah, right. I didn\'t want to give her anything, but I said I\'d give her 20 and she agreed. All in all, it was not a good session and it serves me right for picking a Romanian girl. There must be some that are good, but use them at your own risk.

I took awhile to rest and scope out all the girls while I decided on my second course. More and more customers began to arrive and there must have been 50 or more customers by the time I left at 1AM. Two nights before I had noticed another girl with really big natural tits (in addition to the one that I met). I kept track of her for awhile and finally got a chance to approach her. I introduced myself and I was instantly charmed by her (and relieved to learn that she was not Romanian). Her name is Carolina and she is from the Czech Republic. She has a beautiful smile, a pretty face and, oh yeah, those big natural breasts that I love.

We headed for one of the outdoor rooms and once inside, Carolina did not disappoint me. In fact, she exceeded my expectations and turned out to be by far the best girl that I met at either Goldentime or Donaudolls. She spoke very good English and she was interesting to talk to. Here BBBJ skils were outstanding and she took her time with me. While I was f*cking her doggie style, the wind blew up and the curtains started to blow around so that we could see out and others could see in. She wasn\'t bothered by that and neither was I. It was kind of erotic. Of course, I asked her to finish with a cumshot on her tits and she happily obliged me (at no extra charge). After I finished, I thanked her for her great service and I mentioned that I hadn\'t been pleased with my experience with Christina, the Romanian girl. She smiled at me and said "Romanian girls love money and Czech girls love sex. " She couldn\'t have put it better. Needless to say, it was a perfect way to end my brief visit to Vienna.

Originally Posted by CaptRenno

I was there on a Tuesday night from about 10PM until 2AM During that time there were about 20 or 25 girls and about 30 or so clients, so it was a good ratio.

Thanks for the reply CaptRenno.

I ended up going on Weds night before I read your reply. I arrived at about 8pm and was pleased with the number of ladies there; about 15 or so. That number increased to about 25 or so when I left at about 1am.

The quality was high, I defy anyone to go there and not see many ladies that are 8s & 9s. Apart from you chubby chasers, there was nothing for you.

At first I found the whole place terrifying, but went for a dip in the pool firstly to cool down and calm down.

After a couple of beers and a few chats I settled on Jacqueline a sweet young girl originally from Iran. She was fantastic and very service orientated. Later on in the evening she called over and waved to me when she was talking to some other man; surreal but sweet.

A while later when recovering on one of the loungers I was "assulted" by one of the many Bulgarians working there. I forget her name but she was quite dark and said her father was Cuban. I wasn\'t very keen as she screamed of bad time ahead, but she came on very strong there and then "arousing" my interest. Once in the private room. As expected. She just tried to make me cum as soon as possible. So I made sure I didn\'t and gave it to her harder than she wanted

Finally I went with a Hungarian named Dora. She was incredibly statuesque, elegant, and older looking but with an incredible body. She looked as if she\'d be good and she was good. She took me into the Kino and gave great DFK and BBBJ. Her breasts were not well done though, easy to feel the silicon. The one downside of the night though was the condom split during doggie. She wasn\'t concerned but it worried me. Are the girls coming from abroad subject to the same health checks as the Austrian girls? In order to work in an Austrian club I presume and hope this is the case.

Anyhow, it was an amazing experience but probably a one off for me. I think I need to turn over a new leaf, this kind of stuff just takes over otherwise.

Un posibil loc de pierzanie :

Juchgasse 11

Arrived in Vienna today and I wanted to try Juchgasse 11 which by chance was not far from my hotel.

The place is easy to find, just follow direction included in the site http://www.juchgasse11.at (it is in German, but not difficult to navigate).

There are about 20 small flats and in each a girl is working. Buzz one of them and the girl will open the main door. On each door there are pictures of the girl working there and her name.

I went for Rina, from Bali cause I have a soft spot for Oriental. The picture on the web site is real, actually she is even prettier than that picture. 30 (she will be 30 this november).

Price asked 150 for one hour.

I told her half an hour would be enough and she asked 100 euro.

After some negotiations, always in a light tone and never too pushy, she agreed for 70.

BJ and FS were ok-ish, nothing to tell home about though.

On the other hand she is chatty (good comand of English and German) and a good laugh.

All in all a pleasant experience. Pity she will go back to Indonesia at the end of the month.

Didnt try any of the other girls but I suppose rates and quality is comparable.

Enjoy

Si un altul :

Dear All,

After my experience reported below I felt the need to see something more upscale and found a great girl! Maria, who is located in a studio at Sedlitzkygasse 47, Top 5. http://www.sexmagazin.at/webmaster....ns_mehr&id=8188

These pictures do not do her justice, she looks like a model, maybe 175 cm high, perfect perky tits, soft skin and very long legs.

I booked her for half an hour for 120 Euro and the show started, true GFS experience, kissing, cuddling teasing, nice BBBJ, DATY at the freshly shaved pussy and great sex, all it takes! No rush, just felt good all the time. Highly recommended! In the same appartment are two more girls, both very pretty.

Not cheap, but in my opinion good value for the money.

Have fun,

Schaf

De acelasi autor :

For the guys on budget and suspense

Hi All,

Another businees trip with some private time brought me to Vienna again and after a no-show of an escort last night I was frustrated and wanted to get off, quick, dirty, dodgy and straight forward.

So I went to Palffygasse 20A, a studio with six girls for the time I went. Well, studio is maybe not the exact name you would use when you are used to the more upscale locations in Vienna or elsewhere, but it is called like this for legal reasons. In fact it is kind of a strange, but amazing location. I entered and five girls paraded in front of me, all of them between a 4 and a 7, maybe even 8, all young, nice and firm bodies in bikinis. On offer was: 30 Euro for a BBBJTC, 50 for half hour for BBBJ and BBFS(two services included), all holes open by any of the girls, 80 Euro for a full hour (as many services included as possible), all bareback, or 80 Euro for two girls for half an hour. Well, I was a bit overwhelmed by the magnitude of offers and decided to go for half an hour with what I thought was the most beautiful, a 165 tall, black haired with a lovely body and teeny tits to die for.

So, off we went. Off to? Well, behind a curtain in an area with two curtains separating two service areas from each other. I realised immediately that behind the curtain, which is a little transparent, some bloke was working on the number six who did obviously not present herself in the parade because of beeing barebacked (which I found out soon, just read). I found it more stimulating than anything else and got undressed, so did my girl. After she has pushed a cat away from the bed and put some semi-fresh linen on it she immediately started tongue kissing me, followed by a move down to my little one, which was in fact not little anymore. She gave me a very good BBBJ while I had a finger up her pussy and one up her ass while listening to the guy and the girl behind the curtain how they went along. Quite special. After some sucking I decided to ask her to ask for a second girl, which she did loudly through the curtains immediately in whatever language and seconds after, all the other four girls from the beginning, plus the one from "next-curtain" stood in front of me looking at us. A bit puzzled about the situation I could not let my eyes from the "new" girl who was completely naked with a towel between her legs and I asked for her to join us. She smiled and said she goes to clean up, because the other guy has just shot a load into her. This turned me on in this weird situation and I asked her to just join as she was. The others left us alone in our "behind-the-curtain-privacy" and I asked them to do a double blow job. But business first, I had to get up and give them 30 extra Euros. Well, I ended up having two girls all over me, one sucking my cock, one tongue kissing and stroking me and me feeling like an octopus having many fingers in many different openings of two girls, all was allowed, finger in the ass, pussy and whereever. They asked me if I wanted to fuck in any opening, but I was to scared in this situation and ended up coming in one mouth.

They took care of me, cleaned me with a tissue and we started talking while another customer was doing his job "next-curtain" with another lady, soon again they started again with kisses and beeing down at my cock while I did not hesitate to use my fingers all over and in them, again I did not want to fuck, even though I was very tempted to put my cock bare in one of the four remaining openings which I did not try, I could have used a condom obviously, but this I did also not want. So it ended with a CIM in the other girl this time, no rush, but just a smile. Off they went through the curtain and I was enriched with another outstanding experience in my life. I had six holes bareback on offer, just used two with my cock, had my fingers in all of them and will for sure return, maybe after another more upscale experience. After reading this it sounds all a bit like a bad movie from the Cohen bothers, but it was exactly happening as described, including the cat.

But hey, where can you have two girls for half an hour, including two shots in Europe? If you know any other place please do not hesitate to let me know.

Have fun and play it safe,

Schaf

Guest ddc_forum

interesanta modalitatea de notare, poate ar trebui sa o preluam si noi pe forum.

Romancele=mercenare :D oricum nu am de gand sa "cunosc" acolo romance! :roll:

• 3 weeks later...
Guest ddc_forum

Frati confutaciosi, am revenit pe plaiuri mioritice! Lasati-mi putin timp sa va detaliez (s)excursia! Pe scurt:

- Ungaria - tzepe multe, trebuie sa fii atent. Budapesta oras european, Pesta comparabil cu orasele din vest, dar la curve mentalitate balcanica, sex-cluburi ca la noi - "vin cu tine, dar stai sa bem" - a se traduce "iti iau toti banii, si-ti dau viteza la final"

- Austria/ Vienna - FABULOS!

- Cluburi de noapte - preturi afisate sau vorbite corect, fara abureli balcanice!

- GOLDEN TIME - Best Top Quality Price Atitudine ... orice vreti voi! Corecta remarca de mai sus: "stam prost si la femei". Stam prost inclusiv la cati bani dam pentru plata!

Incorect ce spun strainii despre romancele noastre de acolo. Trebuie sa vorbesti, sa le implici, sa fii baiat, sa le tratezi cum le tratezi pe femei - nu ca pe niste curve slabe - cum fac ei. A doua seara cand am ajuns la Golden Time Sauna, toate romancele au izbucnit in urale la aparitia noastra, eram brusc niste VIPuri invidiati de straini!

Conceptul de la Golden Time e "Sauna\', nu \'Puff\' - care este intalnit in cluburi si unde si amenda e mai mare - va voi povesti!

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Guest ddc_forum

http://www.babylon1.com/english/index.htm

Il stiu pe cel din KLAGENFURT, experienta super interesanta, doar ca trebuie sa devii membru sau sa te duci cu un membru inregistrat. Din zvonistica se aude ca si un "business man" de-al nostru (nu spun cine, nashu lu Mutu

:twisted: ) este actionar. Fetele pot castiga orice concurs de miss univers.

• 5 months later...
Frati confutaciosi, am revenit pe plaiuri mioritice! Lasati-mi putin timp sa va detaliez (s)excursia! Pe scurt:

- Ungaria - tzepe multe, trebuie sa fii atent. Budapesta oras european, Pesta comparabil cu orasele din vest, dar la curve mentalitate balcanica, sex-cluburi ca la noi - "vin cu tine, dar stai sa bem" - a se traduce "iti iau toti banii, si-ti dau viteza la final"

- Austria/ Vienna - FABULOS!

- Cluburi de noapte - preturi afisate sau vorbite corect, fara abureli balcanice!

- GOLDEN TIME - Best Top Quality Price Atitudine ... orice vreti voi! Corecta remarca de mai sus: "stam prost si la femei". Stam prost inclusiv la cati bani dam pentru plata!

Incorect ce spun strainii despre romancele noastre de acolo. Trebuie sa vorbesti, sa le implici, sa fii baiat, sa le tratezi cum le tratezi pe femei - nu ca pe niste curve slabe - cum fac ei. A doua seara cand am ajuns la Golden Time Sauna, toate romancele au izbucnit in urale la aparitia noastra, eram brusc niste VIPuri invidiati de straini!

Conceptul de la Golden Time e "Sauna\', nu \'Puff\' - care este intalnit in cluburi si unde si amenda e mai mare - va voi povesti!

Am ramas indatorat unor persoane de pe acest forum si revin cu detalii:

Am testat a doua oara acest lacas de vis, din punctul meu de vedere/futere si al amicilor mei.

Va recomand sa mergeti in gasca :) asa cum recomand pentru orice fuck insa aici o sa vedeti si de ce.

www.goldentime.at este site-ul / aveti adresa la contact, cu GPS ajungeti fara cea mai mica problema.

Parcare gratis din partea firmei, pazita.

La intrare esti intampinat de o receptionera futabila rau invitat sa servesti o bombonica, o maslina, o atentie etc. ti se ofera ft amabil toate detaliile:

Intrare 80 E ( au program de la ora 12 pana la ora 4, adica 16 ore)

Ce primesti de acesti bani: mancare unlimited, adica supite, trei patru feluri de mancaruri, gen pui cu sos alb ciuperci brocoli, vita, peste, garnituri, de paste, orez, salate vreo 9 feluri, fructe, struguri, banane, portocale, mere pere etc. prajituri.

Bautura: cafele, capucino-uri etc. cola, redbull, apa plata, minerala, ice tea, lime, orange juce.

Tot ce am insirat mai sus este la discretie pe sistem all inclusive.

Alcolul se plateste separat si este cu restrictie:5 E o fisa, ai voie sa cumperi maxim 4 fise. Cu aceste fise sa bagi chivas, bere, cognac etc.

Acu.... bautura alcolica este restrictionata pt ca se presupune ca mergi sa faci dragoste nu sa te imbeti(chiar daca o faci pe banii tai) si sa faci scandal, sa zmardoiesti muierile etc.

Locatia are si acces internet :) pt pasionati, prin intermediul unui computer. o sa vedeti mai tarziu de ce nu sunt exagerate aceste facilitati.

4,5, saune uscate, o sauna umeda, o piscina in aer liber, doua casute langa piscina gen camping, vopsite alb, stiil mediteranean, dotate fiecare cu un pat urias unde te poti relaxa, odihna/somn.

Terasa in stil mediteranean, sezlonguri pentru plaja, bar in aer liber, dusuri in aer liber.

In incinta locatiei; bar mediu ca si dimensiuni, multe canapele albe din piele, pupitru dj, scena in mijloc cu bara de strip. un baldachin urias acvariu mare cu pesti tropicali, mini cinematograf cu filme porno cu canapele unde poti merge sa-ti faci incalzirea singur (asa cum am vazut niste chinezoi ofiliti :) ) sau sa te incalzesti asistat de o fata. locatie separata, daca vrei sa mananci fara sa auzi muzica din club, cu mese unde ai acces la satelit pt tv. printr-un proiector super profi. Acces solar. Tonomat pentru tzigari. Doctor on site. Ziare, reviste.

In club sunt zece camere la sol :) , 15 la subsol cu tot cu 3 camere vip dotate cu jacuzi. Camerele sunt cu un pat oglinda ft mare, si scrin pt servetele umede uscate spray dezinfectant prezervative. In camerele vip platesti extra, ai o sampanie inclusa jacuzi  and stuff...

Poti sa platesti cu cardul intrarea 80E, pe extrasul de cont iti apare ca si o plata catre o firma oarecare, sau poti platesti cash.

Esti intrebat dupa ce platesti ce numar porti la picior. Ti se da o bratara cu o cheie. acea cheie poti sa o folosesti la vestiar unde gasesti papuci dezinfectati in punga, cu numarul tau. Aceiasi cheie o folosesti si pentru seiful de pe hol (seiful are acelasi numar cu vestiarul). in seif tre sa-ti lasi telefonul, in general tot ce ai de valoare, acte, ceas si banii. la intrare mai primesti si un halat alb. in vestiar,care este foarte mare, sunt 2 spatii pentru dusuri, sampon, gel de dus si apa de gura :) .

peste tot in club sunt 5 6 locatii unde sunt prosoape albe mari curate. pt sauna, dus, sa ti le pui pe canapele etc....

Dupa ce te aranjezi poti sa treci in jungla in papucei doar cu halatul pe tine

cheia si tzigarile. Nu ai voie cu telefonul dupa tine, ( un prieten de-al meu a luat dupa in el sa dea niste sms super excitat de ce se intampla si a fost rugat mai mult de cat frumos sa nu se supere dar nu este voie cu tel in club). Sa-l lase in seif.

Acum, ca sa vedem si noi cum se procedeaza in tarile \'\'cilivizate\'\'. oamenii  vin si pe pe la 13/14 si o ard in club pana se inchide. mananca de cate ori au nevoie, beau, fumeaza, fac sauna, inoata, dorm, se uita la tv, joaca table, si nu in ultimul rand cel mai important lucru fac dragoste/sex :D .

Fetele de fiecare data cand am fost au fost in jur de 40 ca si numar. 

Din discutii am aflat ca nr maxim ajunge cam la 100.

Fetele platesc si ele intrare care este de 60E. 

Fetele nu sunt ale unui peste, bordel etc. pt ca in Austria este legalizata prostitutia.

Ele trebuie sa aiba saptamanal analizele vizate, analizele se fac la un singur spital.

De curand sunt, cateva luni, sunt si ele impozitate cu 40% din venituri. Acest impozit insa aplica pe ce declari ca faci, autoritatile se multumesc cu ce declara pt ca si asa e bine decat nimic. O romanca mi-a spus ca ea declara cam 500-600 de E pe luna :) suma pe care ea o face lejer intr-o zi de munca.

Patronu; clubului este un Italian bagabont pe care l-am si vazut. Bine :) cand spun la patron de fapt ma refer la C.E.O. pt ca cine stie cine sunt actionarii. COZA-NOSTRA :P

Cea mai mare comunitate de fete este reprezentata de romance :) , daca va uitati pe site o sa vedeti si voi. Pozele nu sunt fake si reprezinta in totalitate realitatea. Sunt unguroaice, bulgaroaice, rusoaice, poloneze, cehoaice, slovene, cubaneze, nigeriene etc.

Fetele te abordeaza, tu le abordezi, unele dupa ce schimba o suma de delicateturi cu tine trec direct la subiect, iti spun ce practica, cum in ce fel si te invita la dezmat, daca tu esti de acord merg sa ia un prosop urias pe care il folosesc pe post de cearceaf un prosop pt tine si unu pt ele.

Ce am incercat eu si amicii mei:

Monika

avea si program de dans la bara, ne-am cacat pe noi pt ca era dans cum vezi in filme nu vrajeala de club romanesc. Este una din cele mai frumoase din club cu un super succes, atitudine etc.

Nicol

Eu si amicii mei am botezat-o SPRITZ. (ne-a lasat cu gurile cascate cand am discutat eu cu ea despre ce urmeaza sa se intample in camera mi-a recitat mercurialul, oral ne pro, normal, 30 de min/ sau o finalizare 60E daca vreau sa dau la sfarsit si un SPRITZ in gura mai dau si eu un 20 de E :D)  Nu stiam expresia de SPRITZ in gura, de atunci tre sa recunosc ca a ramas in vocabularul meu si al gastii mele de descreierati.

By the way  30 de min/finalizare oral normal este tariful standard practicat absolut de toate fetele. Mai departe tine de abilitatile fiecaruia pt negociere, gen anal, CIM, CIF etc.

Am fost cu Nicol si eu si un amic de-al meu si a fost extraordinara super mega implicare atitudine super porno fara cuvinte.

Asa cum am mai spus ma vad nevoit sa repet, romancele sunt cum le stim cu tontii, daca sti cum sa le ei sunt exceptionale. Noua chiar ne-au placut.

Pozele le gasiti pe site.

Natalia:

este soara lui SPRITZ,  sunt aman2 din Timisoara. pozele sunt conforme cu realitatea este senzationala. Ne-au spus ca fac cam 15.000 pe luna, ele castiga mult din bani facuti extra de la panaramele de Austrieci. Astia pt ca sunt dilimandrosi rau de atata bine platesc extra pentru cacaturi gen, beleste-ma in cur, lasa-ma sa-ti sug degetele, sa mi-o  iau la laba si sa-mi dau drumu pe picioarele tale + alte cacaturi pe care feltele le tarifeaza cum cred ele de cuvinta.

Xenia:

Unguroaica bagaboanta incercata de de gasca, fara repros.

Brenda:

Romancuta de-a noastra super ok.

De fapt nu va mai spun decat ce am testat personal, cu precizarea ca nu am avut amic sa fie nemultumit de vreo fata, au fost testate unguroaicele o rusoaica bulgaroaicele etc.

Jenny

A fost ultima mea fisa, dintre toate era cea mai tupeisa, dementa cum vreti sa o luati, abordare agresivuta cu austriecii :) de se cacau aia pe ei cand ai lua putin mai tare. poate de asta si sunt multi din ei speriati de romancute :) .

intre mine si ea a fost si ceva chimie, cert e ca am stat mai mult de jumatate de ora. futaiul a fost dement cu intins pe pereti, oglinda, strigaturi orgasme de ambele parti.

Am fost singurul din grupul nostru care a dat la ea si nu mi-a parut rau. nu am decartat in plus pt jumatatea de ora extra.

Din pacate nu va pot spune nimic de Negrese ca si nume si nici nu apar cu poze pe site. Insa de fiecare data cand am fost au fost minim 3 maxim 6.

Eu am incercat doua din ele, o Nigerianca si o Bomboana Cubaneza.

Am belit o CubaLibre de vis. Va jur ca era de o frumusete ireala. Pielea nu stiu daca ai candea pt ca avea un MKT si P.R. pe ea de iti sta matza in coada. Pielea data cu baby oil.

carne tare, super stramta, suptul de pula ca in filme porno de calitate, dinti  perfecti de reclama, respiratia de vis, cand se uita in ochii mei in timp ce o sugea mi se scula parul pe spate. Din pacate nu are poze si multe din fete nu au poze.

Ca si o concluzie pt ca am obosit de atata scris. Va recomand din toata inima sa mergeti intr-un astfel de club. cu prieteni pt super caterinca si distractie sau singuri pt aventurile vietii si relaxare maxima.

Cand am plecat m-am intristat pt ca mi-am dat seama ca o sa fac din cand in cand gresala sa compar ragaliile din tara, care nu au pic de orientare catre client, cu experientele din Goldentime.

M-am intrista cand mi-am dat seama cat de \'\'salbatici\'\' am fost asteptandu-ne sa fim fraieriti tot timpul, ne-am caznit sa cautam nod in papura sa-i prindem in off-side si sa spunem uite frate ca si astia sunt bagabonti . Etc. Etc. din fericire eu nu am gasit motiv de repros.

I-am invidiat pe pustanii care au venit cu o ora inainte de inchiderea clubului din discoteca incinsi la maxim au belit in forta si au plecat repede acasa (as vrea sa-l stiu pe fi-miu ca o sa umble prin astfel de locuri safe, nu ca bou de ta-su de a ars-o prin tot felu de spelunci).

I-am invidiat pe Austriecii relaxati de 40-50 de ani care veneau, mancau bine, fumau o tzigara, beau o bere, citeau ziare etc.

I-am invidiat pe mosii care stateau calmi si faceau un masaj unei puistoaice pt ca mai mult ca sigur nici cu Viagra nu mai mergea instrumentu. Aveau posibilitatea la o varsta ft inaintata sa mai atinga si ei si sa simta miros de pasare tanara.

Va salut!

Daca mai aveti intrebari va rog, va raspund cu placere.

• 7 months later...
Guest ddc_forum

Zilele trecute pasii m-au purtat prin A.

Odata ajuns in Viena m-am tot gandit cum sa dau de locatia Goldentime.

Am avut insa ceva treaba cu niste halbe de bere..si uite-ma cum ma indreptam noaptea pe la 00:30 catre hotel.

Realizand ca nu mai am tigari..am hotarat sa mai zabovesc ceva pe strazi..doar-doar voi mai gasi un loc de unde sa-mi cumpar tabac.

Si cum mergeam eu asa..singurel...am avut la un moment dat impresia ca din vitrinele unui "magazin" ...manechinele ma cheama .

Ellys-bar.

O bulgaroaica -Katharina- ma invita inauntru.

-ce se intampla aici ..intreb eu ca un elev

-pai intri, stai de vorba cu fetele, bei o bere (5 e),doua , sau un vin ceva.., apoi daca vrei mergi in spate...cu una dintre fete.

Cum unul din "manechinele" din vitrina parea interesant, am pasit in locul de pierzanie.

Tactica fetelor este de a te aborda in ordine crescatoare a calitatii..asadar am refuzat politicos prezenta celor pitice si mai naspa..si am cerut la randul meu sa fiu servit de...Jasmin..o cehoaica interesanta de cca. 1,90m pe tocuri.

Jasmin..ceva cate putin din Cruela Devil (101 dalmatieni) foarte inalta, cu sani nu prea mari si ceva imprumutat din amabilitatea rece germanica.

Ne-am conversat in bar pe o canapea cca. 15-20 de minute..sa am si eu timp sa-mi savurez berea ,in vreme ce ea-mi raspundea curiozitatii mele privind ceea ce urma sa intreprindem in separeul ei.

"..-pai, mergem si facem un dus impreuna ,apoi intram in separeu, eu ti-o sug putin inainte, dupa care vreau eu deasupra...apoi mai schimbam ceva pozitii..." ..toata descrierea pe un ton lasciv in timp ce ma mangaia pe gogu.

Am avut de ales intre urmatoarele tarife:

20 de minute = 70 de euro

30 de minute = 100 de euro

60 de minute =150 de euro

Ne-am retras in separeu (eu distrat fiind de un nene client ranga de beat care abia se tinea de tatele unei fete din bar...

Dusul impreuna , recunosc, a fost o experienta inedita pentru mine.

Oralul , foarte lent, fara maini,protejat, cu usoare muscaturi.

Cand s-a incins cehoaia, m-a rugat sa o las sa ma calareasca ea bine..si chiar daca la un moment dat am vrut sa schimb pozitia ..n-am putut sa ies de sub ea pana n-a considerat ea ca si-a facut jocul.

Ce ma distra era ca ma indemna tot timpul sa ne uitam impreuna in oglinda instalata pe peretele de langa pat..sa vadem impreuna cum ne-o tragem...

Dupa prima sarja, ....pauza de tigare ....apoi am fost invitat la o mica partida de masaj..acceptabil..apoi am incercat si eu sa-i intorc serviciul..si uite asa..din frectii pe la spate am trecut la sarja 2.

Cel mai picant moment al serii a fost cand, la un moment dat, incercand sa ma concentrez pentru a doua finalizare ,am auzit certuri pe hol, in dulcea limba romana.

Erau 2 colaboratoare..pe care n-am avut ocazia sa le remarc in bar..originare din RO.

Jasmine ma tot certa sa nu mai ascult ce se discuta pe hol...si sa-mi vad de treaba.

cu 5 minute inainte de trecerea orei ,ciocanit discret in usa ne anunta ca ..gata.

Oricum eram si eu "gata" de la atata bere...numarul 2 nefinalizat...

Foarte frumos din partea gazdelor ca se poate achita cu VISA ,nu prea umblu cu cash la mine.

Pe bon scrie "Freizet & Kultur" :P

Pentru cei care vor sa Kultur-alizeze ceva prin Viena ,atasez si link-ul catre locatie.

http://ellys-bar.at/index.php?id=20

Bafta !

• 2 months later...
Guest ddc_forum

Am o b?nuial? c? am trecut ?i eu pe acolo pe la "Ellys" ?i nu am intrat. :idea:

Genul ?sta de bar-club (sau "studio", nu difer? prea mult) e foarte r?spândit pe bulevardele circulate. Pe Gürtel, între Westbahnhof ?i AKH, pe Heinestrasse ?i Taborstrasse (în zona Praterstern), pe Alserbachstrasse ?i probabil ?i prin alte zone. În serile de weekend chiar po?i fi abordat de una sau mai multe dintre gagici care te conving s? vii în?untru. Ziua arat? cu totul anonim, protejat de geamuri opace sau de vitrine la fel de opace. Programul e de obicei 11-24. Ac?iunea se desf??oar? într-o camer? pentru fiecare cuplu (au câte 2-3, prev?zute ?i cu cabin? de du?). Dac? nu vrei sex, po?i s? mai pierzi vremea pe acolo, la o cafea, un schnaps etc ca ?i în orice bar obi?nuit.

Am încercat pia?a în 2 din ele, cu o unguroaic? supl? cu sâni rotunzi care î?i spunea Monika (remarcabil? prin GFE, chiar ?i în timpul pauzei de du? m-a mângâiat non-stop, dar din p?cate avea ni?te din?i mari ca de cal) ?i o austriac? adev?rat?, o amazoan? înalt?, solid? ?i blond? cu sâni cel pu?in nr. 5, dar mai aproape de 6, care se recomanda Peggy (?i ea un exemplu de GFE, dar în plus foarte vioaie, cu o energie de cimpanzeu, surprinz?toare la volumul ei. Una din pu?inele femei capabile s? o fac? râzând în hohote, ?i asta fiindc? a?a era caracterul ei, nu i-am dat motive :D ).

Eu nu recomand aceste localuri din urm?toarele motive (?i nu voi mai apela la ele pe viitor niciodat?, nici chiar dac? se înfiin?eaz? la noi) :

1. Costurile sunt austriece ?i oferta de servicii româneasc?. Nu calitatea serviciilor în sine, care e bun?, ci oferta - de obicei e vorba de du? împreun?, sex oral, vaginal ?i între sâni, eventual COB, ?i apoi iar du? ?i masaj. Fac mofturi când e vorba de FK, chiar ?i atunci când se las? convinse pân? la urm?. (Promit ?i "fantezii", dar ce în?eleg ele prin asta ?i ce fel de fantezii poate îndeplini o tip? cu care nu te po?i în?elege fiindc? îndrug? doar câteva cuvinte engleze?ti, e mai greu de spus). Nu anal, nu altceva. Pentru asta fetele "noastre" cer 200-400 lei/or?. Austriecele (care ar putea fi orice, chiar ?i românce, moldovence, asiatice, rusoaice etc) cer 100-150 de euro (425-637 de lei) pe or?. Indiferent ce ar fi de capul lor, o recompens? dubl? e nejustificat?. Poate c? sunt mai bune, dar de dou? ori mai bune nu sunt.

2. De?i se încearc? p?strarea unei cur??enii nem?e?ti ?i am încredere c? reu?esc (folosesc nu numai prosoape, ci ?i cearceafuri curate scoase din dulap pentru fiecare client), combina?ia de mobilier uzat, iluminat ro?u slab, mobil? tapi?at? în ro?u ?i bar/salon al?turi duc la o atmosfer? execrabil?, care mie îmi urc? fierea în gât. Atmosfer? de "Crucea de Piatr? în anii 1920" sau de "Chicago-ul lui Al Capone". Dac? atmosfera e de fast-fut, eforturile demne de laud? ale fetei se cam adreseaz? unei urechi surde. La noi, având costuri mici ale chiriei, gagicile î?i permit s? amenajeze un apartament ?i s? î?i împart? programul în a?a fel încât s? dea impresia unei "întâlniri cu iubita la ea acas?". Acolo, unde spa?iul e mic ?i scump, orice i-ai face tot a bordel seam?n?. Bineîn?eles, dac? nu iei ceva la 200-250 EUR/or?, fiindc? acelea de?in apartament ?i ac?ioneaz? de obicei în condi?ii "de lux". (?i iar d?m cu carul pe la bani, e o diferen?? între 250 lei ?i 250 EUR... o diferen?? cam de 4,25 ori).

Comparativ cu ideea de sex-club-sauna sau FKK, banii sunt tot aceia?i, intrarea + costul per repriz?, dar parc? ar merita mai mult un "mall sexual" în care ai ce ?i de unde alege, decât un bordel, chiar dac? poart? preten?ioasa denumire de studio.

În Bruxelles am refuzat "fetele de la vitrin?", dar aici am zis c? fac o investi?ie. O s?-mi imaginez c? am fost la cazinou ?i am pierdut banii.